ساخت اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا برای رستوران،فست فود و سوپرمارکت شبیه اسنپ فود

ساخت اپلیکشن سفارش آنلاین غذا شبیه اسنپ فود برای سفارش غذا ، همراه پیک رستورانی به همراه پیک برای اندروید و ios

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

امداد خودروی شرق تهران شامل خدمات سیار،یدک کش،کفی

امداد خودروی آقای امداد دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل است و به صورت 24 ساعته در شرق تهران فعالیت می کند. خدمات ما شامل مکانیک سیار، پنچرگیر، بنزین سیار، یدک کش ، کفی و باتری به باتری است. مناطق تحت پوشل ما شامل منطقه 4 ، 8 ،13، 14 و 15 تهرانپارس، نارمک ، مجیدیه، نیرو هوایی، محلاتی ،پیروزی ، اتوبان امام علی ، شمیران نو ، استخر، سبلان ، مدنی، امامت، رسالت،دماوند است آماده خدمات رسانی هستیم. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا تیمی مجهز و حرفه ای از امدادگر ها را کنار خود جمع کنیم و بهترین نتیجه را دریافت کنیم. آقای امداد از سامانه آنلاین برای موقعیت یابی مکانیک ها و یدک کش های خود مجهز است. افراد متخصص ما در بهترین موقیت ها برای یاری رساندن به خودرو حضور داشته باشند.  

تماس با امداد خودروی آقای امداد 02148287

 

در راستای ساماندهی امداد خودروهای حمل و تعمیرکاران سیار فعال در سطح شهر تهران براساس ابلاغیه ی وزارت صمت فقط امداد خودروهایی مجاز به فعالیت هستند که  که دارای مجوز از سمت اتحادیه و دارای آرم و علائم می باشند.

امدادخودروی شرق یدک کش

شما مشتریان محترم می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تیم  آقای امداد تماس گرفته تا در اسرع وقت در هر کجا که هستید امدادگران مجرب ما مشکل شما را برطرف کنند. برای ارتباط با آقای امداد کافی است تا با شماره ی پنج رقمی 02148287  تماس بگرید و یا از طریق سایت و اپلیکیشن آقای امداد درخواست خود  را ثبت کنید.

خرابی وسیله نقلیه و نیاز شهروندان به امدادهای سیار، آن هم در شرایطی که نه خودروها کیفیت قابل قبولی دارند و نه جاده های کشور استانداردند، موضوعی بدیهی است؛ نیازی غیر قابل اجتناب که به دلیل نظارت ناکافی و ساختار معیوب خدمات رسانی به در راه ماندگان به فرصتی برای کلاهبرداری و تحمیل خسارات سنگین به رانندگان تبدیل شده است. اما خوشبختانه با ورود و نظارت اتحادیه ی صنف اتوسرویس،کارواش،تعمیرگاه،پارکینگ و امدادخودروی تهران این مشکل نیز برطرف شده است.

شرکت آقای امداد تمامی خدمات فوق را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایرانخودرو ، پروتون ، جک ، هاوال ، ام وی ام ، چری ،نیسان ،تویوتا ، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا را انجام می دهد.

امدادخودروی شرق تهران

قیمت خدمات امداد خودروی شرق تهران

ارائه ی تمامی خدمات با نازلترین قیمت به صورت 24 ساعته و ضمانت اقای امداد زیر نظر اتحادیه. برای اطلاع از قیمت های کامل خدمات امدادی کنید.

 

خدمات تعرفه قیمت با احتساب 9درصد ارزش افزوده
ایاب و ذهاب خودروی داخلی 55 هزار تومان
ایاب و ذهاب خودروی خارجی 110 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای هاچپک و سدان 98 هزار تومان
باطری به باطری و تست دینام 110 هزار تومان
باطری به باطری و تست دینام خودروهای شاسی بلند 132 هزار تومان
ورود حمل ماشین ایرانی با چرخگیر و دکل 155 هزار تومان
ورود حمل ماشین خارجی و انواع وانت با چرخگیر و دکل 195 هزار تومان
ورودی حمل و خودرو و سوار (کفی) 245 هزار تومان

نمایش 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

سوخت رسانی سیار در شرق تهران

امدادگرهای آقای امداد آمادگی تحویل بنزین برای شما را در کمترین زمان ممکن برای شما دارند. ما در سریعترین زمان ممکن میزان بنزین مورد نیاز شما را به شما تحویل می دهیم. قیمت سوخت رسانی طبق تعرفه اتحادیه است.

عیب یابی خودرو از رنگ دود خارج شده از اگزوز

کارکرد خوب موتور خودرو را می توان از دود اگزوز برسی کرد.در کار عیب‌یابی، گازهای تولید شده از حاصل سوخت هوا و بنزین اهمیت زیادی دارد. به طور کلی در شرایط غیر عادی، ممکن است شما با سه نوع دود متفاوت سفید، سیاه و آبی مواجه شوید. گاهی با توجه به ساختار موتور‌های مختلف ممکن است بروز ایراد در همه آن‌ها دقیقا به یک شکل نباشد و هر خودروساز و هر مدلی از خودرو که تولید می‌شود نقاط ضعف خود را دارد که بسیاری از تعمیرکاران با توجه به دانستن آن‌ها و تجربیات قبلی اقدام به تعویض قطعات می‌کنند.

دود ســـــــفید

دود سفیدی که هنگام صبح و زمانی که خودرو در شرایط سرد کار می‌کند از اگزوز خارج می‌شود طبیعی است و در حقیقت همان بخارات آبی است که به دلیل پایین بودن دمای موتور به صورت مرطوب دیده می‌شوند و جنس آن‌ها از نوع دود نیست، یکی از محصولات احتراق سالم همان مولکول‌های آب هستند، اما به دلیل دمای بالای محفظه احتراق زمانی که موتور گرم‌تر می‌شود، در همان مسیر خروجی تبخیر می‌شوند و به چشم ما نمی‌آیند .

دود آبـــــــی

دود آبی که ممکن است کمی هم متمایل به سیاه باشد. حتی در حد خیلی کم، علامت خوبی نیست. این ایراد که معمولا در خودرو‌هایی با کارکرد بالا دیده می‌شود، بیشتر اوقات به خاطر نشتی روغن در مخلوط سوخت و هوا در اگزوز ظاهر می‌شود، فقط چند قطره روغن می‌تواند دود خروجی را به این رنگ در بیاورد. اگر روغن سوزی موتور همراه با کم شدن توان موتور به خصوص در سربالایی‌ها و زمانی که اتومبیل تحت بار است، باشد می‌تواند حاکی از ضعیف شدن رینگ‌های آب‌بندی دور پیستون باشد.

دود سیــــــاه

از دلایل مهم تولید دود سیاه توسط موتور می‌تواند عدم مخلوط سوخت و هوای صحیح باشد که یا سوخت در آن بیش از حد است و یا هوا به مقدار کافی وجود ندارد. مشکلات مختلفی ممکن است در قلب موتور اتفاق افتاده باشد از جمله این موارد وجود گرفتگی در فیلتر هوا و گذرگاه‌های ورود هوا است و نوعی مقاومت نسبت به ورود هوا به موتور ایجاد می‌کند. بسته به این که موتور شما کاربراتوی باشد و یا انژکتوری نوع عیب‌یابی آن متفاوت است.

عیب یابی خودرو از روی رنگ دود خارج شده از موتور ماشین

اصولا از محفظه موتور دود خارج نمی شود، در صورت خروج دود از محفظه موتور احتمال ایراد و آسیب جدی وجود دارد.از موارد خروج از دود از محفظه موتور خرابی واشر سر سیلندر و نشتی روغن روی منیفولد هوا و بخار شدن آن.آسیب دیدگی رینگ و پیستون که باعث خروج دود سبز از کاپوت می شود.دود سفید با بوی سوختگی (صفحه کلاچ) دود سیاه با بوی سوختگی (احتمال سابیدگی تسمه)

 

مکانیک سیار شرق تهران

تیم آقای امداد در تمام مناطق شهر تهران در کمترین زمان در کنار شما خواهد بود و مشکل شما را حل خواهد کرد. امدادگرهای ما دارای تمام ابزارهای لازم برای حل مشکل شما هستند و در سریعرین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما هستند. بیشتر قطعات مورد نیاز شما را مکانیک سیار ما دارد مثل باتری به باتری. اپراتورهای شرکت آقای امداد با توجه به نوع مشکل ماشین شما برای شما امدادگر یا جرثقیل اعزام می کنند.

حمل خودرو در شرق تهران

آقای امداد دارای بیش از 150 نیروی امدادی حمل خودرو با کفی ، دکل و یدک کش در شرق تهران هست و آمادگی دارد تا به صورت 24 ساعته امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. در صورت داشتن مشکل فقط می توانید با ما تماس بگرید.

برای آن دسته از مشتریانی که مشکل آنها در محل رفع نمیشود تیم آقای امداد می توانند خودروی شما را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت را به شما عزیزان ارائه دهیم.  همه ی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی  پیگیری می شود.

مجوز و اپلیکیشن آقای امداد

شرکت آقای امداد اولین امداد خودروی دارای مجوز از اتحادیه ی اتوسرویس، کارواش، تعمیرگاه،پارکینگ و امداد خودروی تهران است.. هم چنین شرکت آقای امداد دارای اپلیکیشن مخصوص درخواست امدادگر می باشد که شما میتوانید با استفاده از این اپلیکیشن و ثبت درخواست خود در این اپلیکیشن در هر نقطه ای از تهران در خواست مکانیک سیار و یا جرثقیل بدهید.

استفاده از خدمت مکانیک سیار چه مزایایی دارد؟

تمامی خدمات زیر را برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد:

  • شفافیت در هزینه‌ها
  • صرفه جویی در زمان
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه

برای ارتباط با شرکت آقای امداد با شماره ی 02148287 تماس بگیرید.

تماس با امداد خودروی آقای امداد 02148287

تعویض فیلتر سوخت

اگر می بینید که وقت و پول خود را بیش از حد معمول برای پمپ بنزین خرج می کنید ، پس ممکن است زمان رفتن به تعمیرگاه فرا رسیده باشد. مسائل مربوط به سیستم سوخت بیشتر هنگامی رخ می دهد که وسیله نقلیه شما دارای فیلتر سوخت کثیف یا مسدود شده باشد. هرچه با وسیله نقلیه خود بیشتر رانندگی کنید ، در استفاده از سوخت و عملکرد صحیح کارآیی کمتری خواهد داشت. تعمیر و نگهداری منظم سیستم سوخت و جایگزینی فیلترهای سوخت از مشکلات شدید با گذشت زمان جلوگیری می کند. در آقای امداد ، تکنسین های مجاز ما از پیشرفته ترین ابزارها و مواد شیمیایی برای تمیز کردن سیستم سوخت خودرو و بهبود عملکرد کلی آن استفاده می کنند.

جایگزینی فیلتر سوخت ممتاز در آقای امداد

اگر به نظر می رسد وسیله نقلیه شما هنگام شتاب در شتاب مردد است و یا کمی خشن کار می کند ، موتور شما ممکن است نسبت گاز و هوا مناسب را دریافت نکند. کاملاً ممکن است سوختی که استفاده می کند آلوده و کثیف باشد. تکنسین های ما در مکانهای خدمات آقای امداد در شرق تهران می توانند به شما کمک کنند.

فیلتر سوخت

چرا به تعویض فیلتر سوخت احتیاج دارید؟

با سالها رانندگی و صدها بار رفتن به پمپ بنزین ها ، مخزن بنزین مقدار قابل توجهی از رسوبات حاصل از مخازن ذخیره سوخت در پمپ بنزین ها را جمع آوری می کند. فیلترهای سوخت در وسایل نقلیه مانع از ورود آلودگی های سیستم سوخت به موتور می شوند و از آن در برابر صدمات شدید محافظت می کنند.

قبل از انتقال سوخت به موتور ، سوخت از فیلتر سوخت عبور می کند و هر گونه زباله را به دام می اندازد. با گذشت زمان ، فیلتر سوخت با آلودگی و ذرات مسدود می شود. تعویض فیلتر سوخت عملکرد مناسب خودرو را تضمین می کند و به جلوگیری از آسیب هایی که می تواند منجر به تعمیرات اساسی شود ، کمک می کند.


توجه:
بسیاری از وسایل نقلیه جدید فیلتر سوخت قابل استفاده ندارند زیرا در ماژول پمپ بنزین در مخزن گاز قرار گرفته است. برای تعیین نحوه طراحی وسیله نقلیه خود با یک تکنسین معتبر مشورت کنید.

علائم فیلتر سوخت بد

هنگامی که فیلترهای سوخت شروع به مسدود کردن جریان سوخت می کنند ، فشار تقریباً مانند گرفتگی شریان در بدن ما کاهش می یابد که منجر به کمبود سوخت می شود. هنگامی که کمبود سوخت رخ می دهد ، منجر به علائم مختلفی می شود از جمله:

  • مشکل شروع
  • موتور اشتباه کار می کند
  • کاهش قدرت
  • خشن کار کردن موتور
  • چراغ موتور روشن میشود

مهم است که در صورت بروز هر یک از این علائم ، وسیله نقلیه خود را به درستی تشخیص دهید تا اطمینان حاصل کنید که مشکل به درستی برطرف شده است.

تعویض فیلتر بنزین

زمان تعویض فیلتر سوخت 

اینکه چند بار فیلتر سوخت را تعویض کنید ، به نوع وسیله نقلیه شما بستگی دارد. در خودروهایی که دارای فیلتر سوخت قابل تعویض هستند ، بهتر است هر 2 سال تعویض شوند. با این حال ، بسیاری از وسایل نقلیه مدرن دارای یک فیلتر هستند که به صفحه نمایش معروف است و در مجموعه پمپ بنزین تعبیه شده است. از آنجا که در مخزن سوخت قرار دارند و بخشی از پمپ بنزین هستند ، قابل تعمیر نیستند و فقط در صورت تعویض پمپ سوخت قابل تعویض هستند.

تعویض فیلتر سوخت

در اکثر وسایل نقلیه دارای فیلتر سوخت قابل استفاده ، بسیاری از آنها روی قاب نزدیک مخزن سوخت یا زیر کاپوت نصب شده و در خط سوخت قرار می گیرند. برای تکمیل فرآیند ، ضروری است که کلید را از احتراق خارج کرده و فیوز یا رله پمپ بنزین را کشید تا اطمینان حاصل شود که پمپ سوخت روشن نیست. از آنجا ، با استفاده از ابزارهای ویژه ، فیلتر برداشته شده و جایگزین می شود.

بعضی از وسایل نقلیه با موتورهای دیزلی دارای دو فیلتر سوخت هستند: یکی روی قاب نصب شده و دیگری در محفظه موتور قرار دارد. فیلتر سوخت در محفظه موتور اغلب به عنوان جداکننده آب و سوخت شناخته می شود. چگالش به طور مداوم در مخازن سوخت ایجاد می شود و در نتیجه آب در سیستم سوخت ایجاد می شود. فیلترهای داخل این سیستم دارای یک قوطی با درب است که برای جایگزینی مواد فیلتر برداشته می شود.

هزینه تعویض فیلتر سوخت چقدر است؟

هر وسیله نقلیه متفاوت طراحی شده است. هر مدل ممکن است از انواع مختلف فیلترهای سوخت استفاده کند و همچنین قرارگیری آنها در خودرو متفاوت باشد. هزینه تعویض بسته به نوع ساخت و مدل خودرو متفاوت خواهد بود. برای برآورد وسیله نقلیه خود با شرکت آقای امداد تماس بگیرید.

آقای امداد با 13 سال سابقه امدادی است که دارای یک سامانه آنلاین برای برسی و نظارت برای امدادگرها ایجاد کرده که بتوانند قیمت ثبت شده و بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد. خدماتی امداد خودرو جنوب تهران که آقای امداد ارائه می دهد شامل یدک کش ،باتری به باتری،مکانیک سیار،کفی،تامین قطعه است.

۰۱ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی ایوبی

امداد خودرو شمال تهران یدک کش،مکانیک سیار، باتری

شرکت  آقای امداد دارای مجوز رسمی خدمات امدادی خدمات امداد خودرو در شمال تهران را به صورت 24 ساعته است. خدمات ما شامل حمل خودرو با یدک کش ، کفی ، دکل ، مکانیک سیار،باتری به باتری ، پنچری، بنزین سیار است. آقای امداد با استفاده از سامانه آنلاین مبتنی بر موقعیت تمام امدادگر را ثبت می کند و تمام فعالیت امدادگر ها را برسی تا هزینه طبق استاندارد و خدمات با بهترین کیفیت انجام شود.

مناطق امدادی تحت پوش آقای امداد در شمال تهران شامل محله های امداد خودرو در تجریش، امداد خودرو در  نیاوران، امداد خودرو در  اقدسیه، امداد خودرو در پل رومی،  امداد خودرو در ظفر،  امداد خودرو در درکه،  امداد خودرو در صاحبقرانیه،  امداد خودرو در زعفرانیه،  امداد خودرو در ولنجک،  امداد خودرو در فرشته،  امداد خودرو در گاندی،  امداد خودرو در دزاشیب،  امداد خودرو در شهرک غرب،  امداد خودرو در اوین،  امداد خودرو در دروس،  امداد خودرو در مینی‌سیتی،  امداد خودرو در زرگنده،  امداد خودرو در آراج،  امداد خودرو در جماران،  امداد خودرو در دارآباد،  امداد خودرو در محمودیه،  امداد خودرو در آجودانیه،  امداد خودرو در سعادت‌آباد،  امداد خودرو در چیذر،  امداد خودرو در قلهک،  امداد خودرو در سوهانک،  امداد خودرو در لویزان،  امداد خودرو در داوودیه،  امداد خودرو در کامرانیه،  امداد خودرو در فرحزاد،  امداد خودرو در الهیه،  امداد خودرو در ازگل، فرمانیه،  امداد خودرو در باغ فردوس،  امداد خودرو در جردن،  امداد خودرو در قیطریه که  امداد خودرو در منطقه 1،  امداد خودرو در منطقه 2 و  امداد خودرو در منطقه 3 تهران است.

تماس با امداد خودروی آقای امداد 02148287

 

لیست قیمت خدمات امداد خودروی شمال تهران

آقای امداد تمام هزینه های خود را طبق تعرفه استاندارد کار خود را انجام می شود.

 
خدمات هزینه
ایاب و ذهاب خودروی داخلی 55 هزار تومان
ایاب و ذهاب خودروی خارجی 110 هزار تومان
باطری به باطری خودروهای هاچپک و سدان 98 هزار تومان
باطری به باطری و تست دینام 110 هزار تومان
باطری به باطری و تست دینام خودروهای شاسی بلند 132 هزار تومان
ورود حمل ماشین ایرانی با چرخگیر و دکل 155 هزار تومان
ورود حمل ماشین خارجی و انواع وانت با چرخگیر و دکل 195 هزار تومان
ورودی حمل و خودرو و سوار (کفی) 245 هزار تومان

نمایش 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

لیست کامل قیمت امداد خودرو

 

تامین ناوگان امدادرسانی در مناطق مختلف این محدوده، سرعت خدمات‌رسانی را تا حداکثر ممکن بالا برده است. پس اگر در محدوده‌ی شمال تهران به خدمات در محل برای خودرو نیاز پیدا کردید، آقای امداد را صدا کنید! در کسری از زمان، در محل خواهیم بود و پس از عارضه یابی، با سرعتی بالا مشکل پیش‌آمده را مرتفع خواهیم کرد.

امداد خودروی شمال تهران یدک کش

فرقی نمی‌کند که این مشکل جوش آوردن خودرو باشد، یا پنجری و یا اتمام بزنین. همه و همه برای آقای امداد قابل حل است!

 

امداد تعویض باتری در شمال تهران

وقتی هوا هنوز آفتابی و گرم است، افراد معدودی احتمالاً به باتری اتومبیل خود و مشکلات احتمالی سرما می‌اندیشند. درحالی‌که باتری‌های ماشین طوری طراحی شده‌اند که ماه‌ها کار بدون مشکل انجام می‌دهند، برخی از عوامل می‌توانند توانایی باتری را برای تأمین انرژی وسیله نقلیه شما کاهش دهند. تعمیر و نگهداری منظم باتری و تعویض به‌موقع دو استراتژی مهمی است که به شما کمک می‌کند تا وسیله نقلیه شما از قطع شدن مشکل باتری در باتری جلوگیری کند.
امداد خودرو

نکاتی برای تعویض باتری ها

شارژ باتری را می‌توان با یک تستر در خانه یا در حین نگهداری و تعمیرات معمول توسط آقای امداد آزمایش کرد. دانستن درصد شارژ موجود در باتری به شما کمک می‌کند زمان مناسب خرید جایگزین را تعیین کنید. توجه داشته باشید که خرید باتری دست‌دوم توصیه نمی‌شود. برخی از دلایل مهم این امر وجود دارد، مانند:

  • تعیین میزان شارژ باتری دست‌دوم حتی باوجود تستر در خانه دشوار است.
  • تولیدکنندگان باتری, باتری را با طول عمر خاص در نظر می گیرند. خرید یک باتری دست‌دوم ممکن است به معنای از دست دادن ارزش پول شما باشد.
  • خریدوفروش یا تعویض باتری ممکن است از فروشنده دست‌دوم امکان‌پذیر نباشد.

وقتی هوا هنوز گرم است، شروع به برنامه‌ریزی برای تعویض باتری کنید. آب‌وهوای سرد می‌تواند اثربخشی باتری را هنگام راه‌اندازی وسیله نقلیه کاهش دهد. صاحبان وسایل نقلیه همچنین می‌توانند قبل از سوارشدن وسیله نقلیه خود به رانندگی طولانی، برای آزمایش یا تعویض باتری برنامه‌ریزی کنند. فکر کردن در مورد رانندگی که قصد دارید طی چند ماه آینده انجام دهید، به شما کمک می‌کند تا تصمیم صحیحی برای خرید بگیرید.

جریان نیرو را قطع نکنید

گردوغبار، آلودگی، چربی و تخلیه اسید باتری می‌تواند روی ترمینال‌های باتری جمع شده و از تخلیه برق به روش بهینه جلوگیری کند. ترمینال‌های کثیف باتری می‌توانند از راه‌اندازی کارآمد خودرو جلوگیری کنند و حتی می‌توانند باعث قطع برق در هنگام کار شوند. یک برس باتری موی سفت, به صاحبان خودرو کمک می‌کند تا پایانه‌ها را حفظ کنند. به‌راحتی از قلم‌مو استفاده کنید تا جرم سطح را از پایانه‌ها و گیره‌های باتری پاک‌کنید. پاشیدن کمی جوش‌شیرین بر روی ترمینال‌ها و سپس فعال‌سازی آن با آب شیر معمولی، راهی بسیار موثر در خنثی‌سازی اسیدی است که از باتری تخلیه‌ شده است. برای پاک کردن باقی‌مانده دوباره از برس استفاده کنید.

چگونه می‌توان پایانه‌های باتری اتومبیل را تمیز کرد

  • برای پاک کردن بقایای سطح ترمینال‌ها از یک برس گرد با موهای سفت استفاده کنید
  • روی هر یک از ترمینال‌ها مقداری جوش‌شیرین بپاشید
  • به‌آرامی آب روی پایانه‌ها بریزید و اجازه دهید جوش‌شیرین واکنش نشان دهد
  • مجدداً از برس استفاده کنید تا لایه بعدی زباله پاک شود
  • این کار را تکرار کنید تا پایانه‌ها تمیز شوند

این‌یک روش ساده برای دارندگان وسایل نقلیه برای انجام تعمیرات اساسی باتری خودرو در خانه است. برای نگرانی‌هایی که با تمیز کردن و آزمایش برطرف نمی‌شوند، ممکن است نیاز به تشخیص دقیق‌تری داشته باشید. اگر در مورد باتری وسیله نقلیه خود یا سایر اجزای سیستم نگرانی دارید، فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

 

چگونه از خدمات آقای امداد استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات آقای امداد، تنها کافی‌ست با شماره 02148287 تماس بگیرید و یا به وب‌سایت aghayeemdad.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با دانلود اپلیکیشن آقای امداد، هر زمان به راحتی به خدمات امداد خودرو دسترسی داشته باشید. با ثبت درخواست از طریق هرکدام از سامانه‌های فوق، سریعا به درخواست شما رسیدگی شده و در موعد مقرر خدمات درخواستی ارائه می‌گردد.

حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند! ممکن است درست در زمانی که اصلا انتظارش را ندارید، به خدمات سرویس در محل و امداد خودور نیازمند شوید. پس حتما، اپلیکیشن آقای همراه را در تلفن همراه خود نصب و شماره تماس آن‌را ذخیره کنید تا در صورت نیاز به دریافت خدمات تخصصی بتوانید با ما در تماس باشید.

 

 

به امداد خود در تهران نیاز دارید؟ آقای امداد در کنار شماست!

مشغول رانندگی هستید و می‌خواهید در زمان مقرر به محل مورد نظرتان برسید، اما می‌بینید که آمپر خودروتان به شکل عجیبی در حال بالا رفتن است و ناچار می‌شوید در جایی میان مسیر خودرو را متوقف کنید. یا اینکه، صبح وقتی قصد عزیمت به محل کارتان را دارید، متوجه می‌شوید استارت خودرو به یکباره کار نمی‌کند و تمام برنامه‌ی روز‌تان به هم می‌خورد‌. در موقعیت‌هایی مشابه، احتمالا اولین گزینه‌ای که به ذهن‌تان خطور می‌کند آن است که با امداد خودرو تماس بگیرید تا مشکل را رفع و خودروتان را سرپا کند. با این‌حال، مطمئن نیستید که باید با چه شماره‌ی تماس بگیرید و چه مواردی را در نظر داشته باشید.

این مساله زمانی حادتر می‌شود که اطلاعات فنی کمی داشته باشید و نتوانید مشکل پیش آمده را شناسایی کنید. عدم اطمینان از هزینه‌های احتمالی و مواردی از این دست، می‌تواند از میزان استرس شما بی‌افزاید. آقای امداد یک  استارتاپ امداد خودرو است که با درک مشکلاتی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌کند و تلاش دارد دغدغه‌های‌تان را به حداقل ممکن برساند. پس اگر خودروتان با مشکلی فنی مواجه شد به کمک از سوی متخصصین این امر نیاز داشتید، آقای امداد را در خاطر داشته باشید 🙂

بیائید با هم به مرور مزیت‌هایی که موجب می‌شود آقای امداد به انتخابی حرفه‌ای در حوزه امداد خودرو تهران بدل شود بپردازیم.

امدادخوردوی شمال تهران

 

تماس با امداد خودروی آقای امداد 02148287

بنزین سیار در شمال تهران

آقای امداد با توجه به گستردگی پوشش خود در شمال تهران ارسال بنزین سیار را جزو خدمات خود دارد این خدمت توسط مکانیک سیار آقای امداد انجام می شود. در صورتی که کمبود بنزین برای شما پیش آمد آقای امداد نزدیکترین امداد خودرو خود را برا حل مشکل بنزین شما ارسال می کند.

آقای امداد مشکل بنزین شما را در سریعترن حالت ممکن برای شما رفع می کنید. فقط کافی هست با ما تماس بگیرید.

بنزین سیار

یکی از مهمترین موارد که شما باید توجه داشته باشید این هست که اگر با بنزین کم رانندگی می کنید آسیب بسیار شدیدی به پمپ بنزین شما وارد می کند و احتمال هزینه چند میلیون تومانی را برای شما ایجاد می شود. پس تا حد ممکن از راننده با میزان بنزین کم خوداری کنید.

 

چرا آقای امداد را انتخاب کنیم؟

همانطور که پیش‌تر عنوان شد، عدم آگاهی با مسائل فنی و بسیاری عواملی دیگر ممکن است شما را نسبت به انتخاب خدمات سرویس فنی در محل برای خودروتان با نگرانی‌هایی مواجه کند. آقای امداد به عنوان سرویسی حرفه‌ای در حوزه‌ی امداد سیار، سعی دارد که این تشویش را به حداقل ممکن رسانده و با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت، رضایت شما را تامین نماید. در ادامه، پنج ویژگی اصلی آقای امداد که موجب می‌شود به انتخابی درست و حرفه‌ای بدل شود را با هم مرور می‌کنیم.

 

  1. خدمات جامع، همانطور که شما نیاز دارید
    ممکن است خودروتان پنچر شده باشد و تعویض لاستیک کارتان را راه بی‌اندازد، یا اینکه مشکل برقی پیدا کرده باشد و به تعویق باتری یا مواردی از این دست نیاز داشته باشید. آقای امداد، طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل را پیش روی شما قرار می‌دهد.متخصصات زبده‌ی ما در آقای امداد، در مشاوره‌ی رایگان تلفنی، ایراد پیش‌آمده را شناسایی و متخصص و تجهیزات لازم را به محل اعزام می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را رفع کنند.
  2. سرعت در امداد رسانی
    شاید یکی از مهمترین نیازهای شما به هنگام نیاز به امداد خودرو، سرعت حضور متخصص در محل است. آقای امداد با همراهی متخصصینی پرشمار در مناطق مختلف، تضمین می‌کند که در کمترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کرده و متخصص مربوطه را جهت رفع مشکلات فنی خودروتان به محل اعزام کند. اگر به امداد خودرو در شمال تهران نیاز دارید، امدادگرانی در همان حوزه سریعا به محل مورد نظر مراجعه کرده و مشکلات پیش آمده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و رفع خواهند کرد. مطمئن باشید که با آقای امداد، زمان کمی را برای رفع مشکلات فنی خودروتان از دست خواهید داد.
  3. هزینه‌های شفاف و منصفانه
    یکی از مشکلات در حوزه امداد خودرو و خصوصا امداد خودرو تهران با توجه به وسعت و پراکندگی مناطق، اخذ هزینه‌ی عادلانه و متناسب با خدمات ارائه شده است. آقای امداد با تبعیت از نرخ‌نامه‌ی اتحادیه، این اطمینان خاطر را برای مخاطبین خود ایجاد می‌کنند که مبلغی بیشتر از آنچه که باید نپردازند و همواره مطمئن باشند که به مقدار لازم هزینه پرداخت کرده‌اند.
  4. گارانتی رضایت
    آقای امداد تا کنون به بیش از ۲۰۰.۰۰۰ نفر خدمات خود را ارائه کرده است و بیش از ۱۱۴.۰۰۰ بازخورد مثبت دریافت کرده است. ما با ایجاد سازوکارهایی شفاف و حرفه‌ای، می‌توانیم با اطمینان کامل شما را از کیفیت خدمات دریافتی مطمئن سازیم و با خیالی آسوده، گارانتی رضایت را به کاربران خود اعطا کنیم.
  5. بهره‌مندی از نماد اعتماد الکترونیکی
    استارتاپ آقای امداد از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار است که همین امر موجب می‌شود با اعتماد بیشتری، سرویس درمحل خود را به او بسپارید.

آقای امداد چه خدماتی ارائه می‌کند؟

همانطور که پیش‌تر عنوان شد، آقای امداد طیف وسیعی از خدمات امداد خودرو در محل را ارائه می‌کند که موجب می‌شود خیال‌تان بابت رفع مشکلات فنی به طور کال راحت شود. ما با ۱۳ سال سابقه‌ی تخصصی در این حوزه، انواع ایرادات فنی ممکن را پیش‌بینی کرده و متخصصین حرفه‌ای برای حل آن‌ها را در تیم خود جذب نموده‌ایم.

 

خدمات مکانیک سیار را می‌توان به طور کلی در قالب‌های زیر تعریف کرد:

  • دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو
  • تعویض روغن موتور
  • تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده
  • تعویض فیلتر و پمپ بنزین
  • تعویض دینام و تسمه دینام
  • تعویض و پنچری لاستیک
  • تعویض باتری خودرو با دستگاه تست سلامت

اگر نیاز به یدک کش دارید، یا برای حل مشکلات فنی به مکانیک سیار نیازمندید، آقای امداد در کنار شماست. همچنین اگر برای باتری به باتری، رفع پنچری و یا حتی تامین بنزین به کمک نیاز دارد، آقای امداد می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز شما را مرتفع کند.

به عبارت بهتر، هرنوع خدمات فنی که خودروی شما برای سرحال و روبه‌راه شدن نیاز داشته باشد، توسط آقای امداد به شما ارائه خواهد شد.

 

https://aghayeemdad.com/%d8%a7%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/

۰۱ فروردين ۰۰ ، ۱۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی ایوبی