امدادخودرو کیا شامل یدک کش، باتری، مکانیک سیار، بنزین و پنچری

آقای امداد یک شرکت امدادخودروی کیا با مجوز رسمی است و تمامی خدمات مکانیک سیار،پنچرگیری،بنزین، یدک کش ، کفی و باتری به باتری و … برای انواع ماشین های کیا KIA انجام می دهد.  که به صورت 24 ساعنه در کلیه مناطق تهران از جمله شمال، جنوب، شرق و غرب تهران فعالیت می نماید. شرکت آقای امداد اولین امداد خودروی دارای مجوز از اتحادیه ی اتوسرویس،کارواش،تعمیرگاه،پارکینگ و امدادخودروی تهران می باشد.آقای امداد با دارا بودن اپلیکیشن درخواست امداد به سهولت پذیرش امداد کمک می کند.

امدادگران مجرب آقای امداد توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای برند کیا ازجمله ریو، سراتو، اپتیما MG ، اسپورتیج ،سورنتو ،اپیروس، موهاوی،سول،پیکانتو،کادنزا،کارنیوال را دارا می باشند.

برای عیب یابی و تعمیر خودرو خود با ما تماس 02148287 بگیرید.

 

 

کیا موتورز KIA

شرکت کیاموتورز که در ابتدا به کیونگ سانگ معروف بود به عنوان قدیمی ترین خودروساز کره ای از سال ۱۹۴۴ کار خود را با تولید مفتول های فلزی و دوچرخه سازی شروع کرد. این شرکت در سال ۱۹۵۲ نام خود را به کیا تغییر داد و تولیدات خود را به سمت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سواری پیش برد. سپس با همکاری فورد اقدام به ساخت انواع مزدا از جمله مزدا فامیلا نمود و به صادرات آن دست زد.

از جمله انواع کیا پراید بر مبنای مدل مزدا ۱۲۱ و کیا آولا بودند که در بازار آمریکای شمالی و استرالیا با نام های فرد فستیوا و فرد اسپایر به فروش رفت. شرکت کیا موتورز به عنوان زیر مجموعه ای از هیوندایی هم اکنون دارای هشت کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی اطلاعاتی مستقر می‌باشند. شرکت هیوندای موتور با در اختیار داشتن 33/99% از بزرگترین سهامداران به شمار می‌آید.

هم اکنون خودروهای کیاموتورز توسط شرکت اطلس خودرو وارد ایران می‌شود و همچنین بعضی از محصولات کیاموتورز مانند کیا سراتو تولید داخلی آن نیز وجود دارد که توسط گروه خودروسازی سایپا انجام می‌گیرد. سراتو، پراید و ریو سه محصول کیاموتورز که در ایران تولیدشان متوقف شده است. از لحاظ کیفیت می‌توان گفت که موسسه جی دی پاور آمریکا با بررسی عیوب و نواقص خودروها در ۹۰ روز پس از تولید به امتیاز بندی آنها می‌پردازد و هر خودرویی که امتیاز کمتری دریافت کند به معنای عیب و نقص کمتر می باشد. در این بین کیاموتورز با داشتن ۸۳ امتیاز منفی بهترین و با کیفیت ترین اتومبیل ساز شناخته شده است.این خودرو حتی از پورشه، BMW، لکسوس و کادیلاک هم بالاتر است.

https://aghayeemdad.com/%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DA%A9%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C/#